wtorek, 7 lipca 2015

Drabble Kingi

Cześć, kochani.
Ogłaszam wakacyjna przerwę. Dużo ludzi pewnie wyjechało, więc kolejna cześć ukaże się około końca lipca. 
Czwarty rozdział będzie podzielony na dwie części, jako ze zajął mi 20 stron.
Wiem, że to duża gratka, bo jest bardzo długi, ale będziecie musieli poczekać :)
Życzę wszystkim miłych wakacji, mam nadzieję, że będziecie się bawić tak dobrze, jak ja. 3majcie się i do zobaczenia :)
Lena
PS. Na pocieszenie Drabble jeden z moich największych inspiracji - Kingi, która powstała w wyniku... snu! Enjoy :) I pamiętajcie o komentarzach, bo Kinga dopiero zaczyna swoja przygodę z Dramione (a pisać umie bardzo ładnie :D)
Na inne – tym razem moje – Drabble zapraszam tu :)

***

- Śniłeś mi się.
- Był to koszmar?
- Nie, coś przyjemnego.
- Czyżby panna Granger miała erotyczne sny?
- Nie, w tych snach przestałeś być idiotą.
- Przecież nie jestem idiotą. Nie siedziałabyś w Zakazanym Lesie z idiotą.
- W sumie masz rację. Pół-idiotą.
- Granger zaraz zacznę być idiota i zrobię ci krzywdę. Zaczynam żałować, że dałem się wyciągnąć na spacer.
- Właśnie to mi się śniło.
- Czyli co?
- Nasze słodkie kłótnie.
- Jestem słodki?
- Nie, nasze kłótnie.
- To co sądzisz o mnie?
- Jesteś naburmuszony, zakochany w sobie...
- Teraz będziesz mnie obrażała?
- ... nie słuchasz, myślisz że zjadłeś wszystkie rozumy...
- Skończ.
- ... i uwielbiam jak mi się śnisz.

***

czytam = komentuję

8 komentarzy:

  1. Słodka miniaturka, taka ojj <3 a teraz... Zamorduje cię, dlaczego mi to robisz?!? Co ja będę robić, gdy mi dziecko zaśnie? Uhg, szkoda, także czekam do sierpnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz - napisz na majla, pomyślimy, co zrobić, żebyś nie czekała tak długo :)
      Mały spojler - pod koniec 4 rozdziału będziecie chciały mnie zabić - Kinga już to prawie zrobiła :P
      Pozdrawiam,
      Lena
      PS. Chłopiec, dziewczynka? Ile ma miesięcy - dobrze myślę? Uwielbiam male dzieci <3

      Usuń
    2. Chłopiec, siostrzeniec, ja również uwielbiam maluchy <3 we wrześniu kończy 3 latka, a wakacje dorabiam sobie siedząc z nim ale kocham go jak własne ;) z pewnością napiszę

      Usuń
  2. Haha, uśmiałam się:
    "- Śniłeś mi się.
    - Był to koszmar?
    - Nie, coś przyjemnego.
    - Czyżby panna Granger miała erotyczne sny?
    - Nie, w tych snach przestałeś być idiotą."

    Leżę i płaczę, hahaha dobre :") Skąd wzięłaś tak dobry tekst? :")
    Podobało mi się, tak na poprawę humoru.
    Pozdrawiam,
    Live

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst nie jest mój... Ale o ile dobrze pamiętam, Drabble jest wynikiem snu Kingi :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Uśmiałam się, ale również rozczuliłam, bo to takie słodkie. :)

    buziaki :*
    Renia M.

    OdpowiedzUsuń