wtorek, 1 listopada 2016

Ważne informacje

Cześć, kochani.
Wiem, że obiecałam jeszcze epilog i chcę Was zapewnić,
że cały czas o nim pamiętam.
Ale chęci chęciami, a czas mi się kurczy ostatnio niemiłosiernie, 
zwłaszcza, że w moim życiu wszystko wiruje. I nie chce się uspokoić.
Więc obiecuję, epilog powstanie. Dodam go jeszcze w tym miesiącu. 
Galimatias również mam w pamięci i kilka dość obiecujących pomysłów.
Tymczasem, chcę Was zaprosić na projekt, którego się podjęłam. 
Ostatnio trafiłam na kilka dobrych opowiadań z universum 
Darów Anioła Cassandry Clare, ale tylko po angielsku. 
Skontaktowałam się z ich autorkami i dostałam ich zgodę na tłumaczenie. 
Więc serdecznie zapraszam Was tu:
gdzie mniej lub bardziej regularnie będą ukazywały się 
tłumaczenia tamtych opowiadań.
Wasza, eMKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz